Lureri-dagen

Svar JA: Jag blev lurad idag, om än så lite. Imorse kom mitt hjärtas prins och väckte mig med tidningen i munnen.....det var Calle hehe. Och när jag läste att man kunde få en sten med sitt namn på gatan förbi nya gallerian för någon tusenlapp så kände jag, nyvaken som jag var, att: "Herregud vilken korkad idé och vad ska de pengarna gå till och hur kan DET vara så billigt?" tills jag tänkte efter lite, vände på tidningen och skrockade lite för mig själv!

Idag har jag och Anna bara strulat hela dagen! Fattar inte hur det gått till med vi lyckades välja bort en föreläsning och MISSA en. Som vi sa till varandra så är det inte vanligt för oss att missa en föreläsning, vi går snarare på för många. Typ alla!!  Men vi fick en hel del gjort iaf!
Imorron ska jag och Anna kanske cykla på skolan, OM det är fint väder. Jag känker då inte förstöra årets första cykeltur med att det ska regna.

Imorse när jag höll på att göra mig iordning så möttes jag av detta på en av mina många turer in i sovrummet:
Zazza och Dexter: svurna fiender, sover i samma säng!

"Håll dina vänner nära men dina ovänner närmre..."

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback