Påskafton med huset fullt....

Karrå och Pelle har vart här veckan och jag önskar att de skulle ha stannat hela helgen, eller jag kunnat följa med.


Igår var vi hos mamma och käkade påskmiddag, eftersom de stack iväg till Stockholm imorse. Här är lite kort!
Mammas underbara ägghalvor, jag gjorde dom i julas men det var inte hälften så bra!
Denna gravade fjällfisk blev kallad för "Kärlek" resten av kvällen. Den var FANTASTISK och det var Pelles syster Pernilla som gravat den.

Snart är påsklovet slut och åter till skolan. Vi är bara hemma nästa vecka och sedan drar vi till Sollefteå, jag Erina och Sara.
Förra veckan fick jag veta att fläkemedelsberäkningstentan klarades med G. Alltså alla rätt!

Calle gjorde illa sig i benet idag när han och Hero krockade vid lösgång! :S Tycker inte om när han gör illa sig, är alltid rädd vart det ska sluta!
Men en fin påskkyckling vart han iaf:


Glad påsk alla små kycklingar, ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback