Vänner är guld värda

Idag har jag haft det mysigt värre. I princip hela dagen har jag och Anna (Leding) vart i Modohallen på hundutställning och sedan kom Anna J dit också. Anna och Sigge gick det så bra för att de blev BIS 3. STORT GRATTIS!!!
(Nu har jag ju inte frågat Anna, men det var ju så tjusig bild på vinnarteamet! )
I det stora hela hade vi en trevlig dag och träffade mycket folk, surrade, fikade. Mysigt värre! Calle och Dexter var med mig och Dexter blev placerad BIG 2 (av 2 hundar) men vi var nöjda och bättre vart det ju när Anna och Sigge klarade sig så långt!

Här har ni receptet på framgången:

Bakad levergodis (hund)

300gr ungnötslever
3dl (knappt) vetemjöl
2-3 msk vatten
1 knivsudd bakpulver

Kör ihop allt i en mixer, till en smet.
Bred ut på en pappersklädd bakplåt.
Grädda ca 15-20 min i 175 grader i mitten av ugnen
Skärs i småbitar o låt svalna

Mina vackra pojkar!
Sedan när allt var klart åkte jag hem och gjorde mig iordning för middag. Daniel och Sara hade bjudit oss på middag och det var otroligt gott. Jag har ätit sötpotatis för första gången i mitt liv. De är så gulliga att jag kunnat käka upp dem!

På måndag åker jag och 17 av mina klasskompisar till Sollefteå på fyra veckors praktik. Känns lite haldant att fara hemifrån så länge och kontrollfreaket i mig stretar mot allt som går.....men vad hjälper det!?
Det är bara att bita ihop och "suck it up"!
Gonatt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Anna & Sigge

Vilken ära att få finnas med på bild i din blogg :) De bilder du tog på Sigge får du gärna maila över om du vill Alltid skoj att ha som minne.



Tusen tack för en mycket trevlig dag. Det är så mysigt att umgås med dig och dina fina vovvar. Nu längtar vi tills din praktik är över så vi kan börja träna agility :)



Kram

2009-04-19 @ 15:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback