Första skoldagen

Ja för den här terminen i vilket fall! Jag sitter nu här med en Dexter i knäet som tycker att livet har vart pest när matte åkte iväg. Pojkarna har vart hemma själva så när som på rastningen mellan 12- 13 och sedan kom jag ju hem ganska tidigt också! Men de såg ut som om jag vart borta i två vecko när jag kom hem!
Det gick bra på skolan iaf, blir en lugnare höst är det vi lämnade bakom oss. Hämtade sista tentan från förra terminen och jag hade 44,5 p på en tenta där 55 var max och 47 var VG så jag är helt klart nöjd med tanke på att jag inte trodde jag klarat den alls!
Jag ska vara på kirurg-avdelningen på praktik i fyra veckor varav tre dagar ska spenderas på narkosen! Spännande!!

Nu ska jag städa lite eftersom Erika ska komma ikväll och prata lite om utställningen som hålls i november.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback