Hotellfrukost <3

Vilken underbar klang detta har! Har man någon gång ätit en riktigt bra hotellfrukost så vet man!
Den första helgen i september ska jag, mamma och Lena åka ner till Högbo på utställning. Vi funderade på om vi skulle fara ner kvällen innan och övernatta....fanns ingenting ledigt!
Igår kom mamma in på jobbet, hon hade bokat hotellrum med HOTELLFRUKOST!! Underbart!
Det blir bara Calle som ska visas och då i Championklass!

I övrigt?
I morse snöt jag mig så jag började blöda näsblod. Från uppstigning från sängen hostar jag så lungorna håller på att vändas ut och in. Grönt slem, rinnande ögon osv, osv Ja, you get the picture!
Krya på mig

puss (om det finns någon som vill ha det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback