Husvagnsliv

Ja helt klart är det ingen riktig semester om man inte har husvagn....eller bor på hotell såklart, men just den här semestern är det husvagn som räknas.
För tillfället står vi på min farbrors gård och det går jättebra! På fredag eller lördag åker vi vidare till Östersund och Pappsen! Längtar till det också fast vi har det himla bra här.
 Hittills är detta en mycket lyckad semester.

På nyhetssidan kan jag ju tala om att det, i familjen Svanlund-Sellgren, planeras bröllop!!
Ja, det stämmer: Vi ska gifta oss! Men om två år, på hösten. Om två år har jag gått ut skolan och livet kanske har lugnat sig lite!
Alla jag har pratat med som har gift sig menar på att de önskat sig med planeringstid, och eftersom vi vet att vi ska gifta oss med varandra så är det väl lika bra att börja planera! :D

Nu ska jag lägga mig och läsa lite!
Puss

Kommentarer
Postat av: Veronica

GRATTIS!!! Va roligt! Planera in oss på gästlistan då ;) KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback