Renoveringarbete

Idag har vi varit och firat Togge som fyller 30 år imorgon! GRATTIS! Och han och Nettan håller på att renovera lite i huset och jag blev så inspirerad så jag var tvungen att gå ner i källaren en sväng när jag kom hem-!
Jonas är ju en så hård sambo att jag inte får göra något annat förrän källar-projektet är klart.....vilket är BRA eftersom jag gjort allt halvt annars.....vilket han vet!
Det som hålls på med där nere nu är att jag sitter med en slagborr och SKALAR bort ett lager med asfalt och papp som ligger på golvet. Rummet är ca 25 kvm och jag har gjort ca 7 kvm så ni ser att jag har MYCKET KVAR! Nu har jag tagit en spritpenna och ritat rutor på golvet som då ska bli som "portionsbitar" så varje gång jag går ner så ska jag göra en ruta!
Nu ska jag gå ner och göra en ruta till och sedan kommer det lite kort på projektet!!

puss

Kommentarer
Postat av: Michelle

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback