Slö/sjuk-dag

Idag är jag hemma och ska kurera mig. Tanken var ju att jag skulle gå på Ledin med Anna och Henke med sällskap meeen.....är jag sjuk vill jag inte sitta ute och frysa hela natten och dessutom inte kunna dricka vin.
I torsdagskväll började jag klia i ena örat så jag hade lust att plocka fram flaskborsten. Sedan när jag var ute med hundarna slog det tätt.....och då menar jag TÄTT, jag hörde ingenting. Innan jag lagt mig började det spränga ordentligt. Inanna jag somnade ploppade det till och då släppte det!
På jobbet i fredags kollade mamma i öronen och kontaterade öroninflammation. Tur att man jobbar på rätt ställe! Doktorn skrev ut kåvepenin i sju dagar! Så nu är jag sjuk på papper! :P
Mår mycket bättre nu dock!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars min vän, men skönt att höra att du är bättre. Puss

2009-08-09 @ 13:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback