SU(u)CH Wild´n´Beauty´s Starburst Califonia

Idag har Calle blivit champion! HÄRLIGT!
skrivet: 2009-08-02 22:21:49



"Kraftig hane, stramt vackert mejslat huvud. Välansatta öron. Bra storlek.
Utmärkt halslängd, kompakt, kraftig kropp. Bra ben och tassar. Välburen
uttersvans. Använder sina ben väl i rörelse. Trevligt temperament.
Tät dubbelpäls. Hårda täckhår.
                                      CHAMPIONAT"
                                            Domare: Hans Almgren
Galhammaruddens IP, Svenstavik, Jämtland 2009-08-02
 
Ja, vad säger man? Snacka om att sluta på topp! Nu ska han väl kanske ställas i championklass också, men så mycket bättre än detta kan man väl inte få va!
Nu ska jag bara ansöka om championatet.....det upplyste min mor mig om igår i bilen......jag hade inte en aning om att man var tvungen att ansöka om det! Men diplom ska vi ha!

Tanken nu när båda pojkarna är champions är att jag ska.....såklart, PYSSLA! Jag ska ta MDF-skivor och måla svarta, köpa lister som ska tjäna som ramar och sedan ska alla rosetter upp i en varsin "tavla" och mitt i allt kommer ett kort på varje hund att sitta! Fint va!?

Kommentarer
Postat av: Veronica

GRATTIS!!!

Postat av: Banana och Ebba

Grattis till världens finaste Calle. Ebba hälsar att hon har ju valt rätt pojkvän ialf, den snyggaste! Puss.

2009-08-03 @ 13:22:26
Postat av: Jenny

Grattis!!!!!! :) Svärmor Marie hälsar och grattar så mycket! De var hon som berättade att det gått bra för vovven!



2009-08-06 @ 17:59:45
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback