2 dygn, 5 timmar och 10 minuter

Ja, så länge sedan var det som jag tog en snus med nikotin i sist. Jag vet knappt om jag törs berätta det eftersom det känns så bra, men nu har jag gjort det iaf!

Den här vackra dagen har gått åt till att skriva rapport med reflektion om utvecklingspsykologi, krishantering och strategier! Mycket spännande ämne men man tappar glädjen när det strular med referenser och antal sidor. Det är ju så jäkla precist allting så man nästan vill kräkas lite! :S
Nästa måndag börjar nästa kurs: "Biomedicin och allmän farmakologi", låter det inte lite som att jag ska bli läkare?! fast kursen är ju bara dryga fem veckor så det är inte så allvarligt som det låter. Men på fem veckor ska vi ha tre tentor!!

Nu ska jag hoppa mig i säng och sedan är det en ny dag med nya bekymmer: Svärmor fyller år, möte på SSRK, skriva klart och lämna in rapporten och så kanske hundarna ska ha sig lite uppmärksamhet också!

gonatt alla sparvungar

Kommentarer
Postat av: Jenny

duktig kattis. Håller du det än? :) Det går ju ganska bra för mig, eller ja... När jag är ute och festar kan jag bli dödligt sugen. Men jag har inte snusat annars sen 2år tillbaka. :)



Det är inte så svårt faktiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback