"Hemma" i Dorotea, tentaresultat

Nu har jag vart "hemma" sedan i tisdags och hunnit träffa både Lars och Bangon, Shadia och hennes underbara små tjejer och världens bästa Veronica!
Jag sover hos farmor och har det hur bra som helst. Igår var jag ut till Karrå en sväng och sedan var jag och hälsade på Shadia, idag var jag nästan hela dagen hos Veronica och hade det mycket trevligt. Saknar henne något otroligt och hade jag kunnat hade jag tagit med henne till Ö-vik!! Jag skulle behöva nån sån där också!
Imorgon ska jag och Shadia baka bullar och fika, sedan har hon lovat att göra sånna goa bröd med salt spenat i åt mig! Är hon inte underbar så säg!
Imorgon kommer förhoppningsvis Jonas med Karin och Peter plus att pappa och Carina kommer från Östersund.
På lördag är det invigning på nya hotellet och då ska jag, Jonas, pappa och Carina dit och äte grillbuffé och sedan är det party....eller nåt. Jag ska iaf ta en likör 43 och mjölk och studera lillasyster när hon jobbar! :D
På lördag är det ju "Dorotea-dagen" och då ska jag, Jonas och hundarna träffa Shadia och flickorna på byn. Det är ju lite aktiviteter för barna så nåt kul kanske vi hittar på, annars kan vi väl gå och fika!

När jag var hos systeryster så fick jag en samtal från Anna-panna och hon tyckte jag skulle kolla resultatet av anatomitentan och det visade sig att jag hade inte bara klarat den (JIPPI!!) utan jag hade klarat det med VÄL GODKÄNT!! En helt underbar känsla att kunna lägga den bakom sig!

Satt på facebook ikväll och konstaterade att jag nog vart ganska normal ändå! :D Vissa kan ju inte just säga detsamma, stannade liksom i "fjortis-stadiet".

Puss o kram o gonatt

Kommentarer
Postat av: Veronica

De va ju de ja visste! Att provet hade gått bra!! KRAM!

2009-02-06 @ 08:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback