Home sweet home

Hemma igen efter en lång tur till Varberg, Anna och mina små gullegryn. Vi har haft så mysigt, vart till havet och så var jag, Anna och Jonna till Gbg och tittade på MyDog-showen! Men nog är det skönt att vara hemma och starta vardagen igen.
Idag ringde jag till Gun-Marie på akuten för att fundera på sommarjobb, jag ska skicka in en ansökan så får jag väl se om jag har tur eller hur det är.
Men nu ska jag sätta mig och plugga, vi har tenta i Anatomi och Fysiologi nästa fredag och det är MYCKET som ska in i lilla huvudet!


Close your eyes baby and lend me your finger
Together we walk out as one
No lonely nights, broken promises or fights will
return anymore
- Volbeat "We"

Hela tågresan hem lyssnade jag på Volbeat! Ny favorit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback