Blöt kväll på Dorotea

Ja det var mer blött  för vissa än andra, men det stoppar inte min kropp från att signalera sig bakis idag. Jag kom hem till Farmor vid 2 inatt och stöp, tyst tyst, isäng. Vid 11 imorse masade jag mig upp och förbannade hennes hårda säng och mina värkande muskler. Jag är fortfarande inte bra i mina lårmuskler som är inflammerade och känner mig lite nu och då som en 80+:are.
När jag landade i Dorro igår så visade det sig att Farmor och Karin gjort palt, och hur lyxigt är inte det? Så just nu håller Farmor på att steka upp lite till lunch/frukost.
Igår var jag upp en sväng till Kullerbacken och träffade lite gamla klasskompisar, underligt hur det kan bli..... Men jag tycker nog alla många faller in i sina gamla roller där de blir som de alltid varit.
Jag var även en sväng till Shadia och hälsade på hon och hennes underbara familj. Tänk att jag hade kunnat flytta in dit om jag bara kunnat, jag hade trivts som fisken i vattnet. Hennes flickor är bland det sötaste och charmigaste jag träffat! Bilder kommer efter helgen!

Nej nu ska jag äta lite !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback