Kärleken den kärleken....

Den villkorslösa
Den enda varelse jag kan få totalt villkorslös kärlek från är mina hundar. Det krävs egentligen INGENTING från min sida för att jag ska "förtjäna" deras kärlek. Just därför förtjänar de ett så bra liv som jag möjligen kan erbjuda.

Den nya
Även på äldre dar kan kärleken infinna sig. Farmor har en ny kärlek och det strålar om hela henne. Underbart att det faktiskt alltid finns hopp om lycka!

Den starka
Jag känner en stark kärlek till min familj och de som jag anser är "mina". Det finns inga motgångar som kan ta bort den, men den kan prövas.

Den underbara
Finns mellan mig och Jonas, har aldrig upplevt något så underbart!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Så fint!!! Å va roligt för farmor!!! Ha en bra vecka! Nu ska jag snärta iväg på jobbet å göra mitt första pass efter semestern. Sååå besvärligt!! KRAM!

2009-07-27 @ 13:22:18
Postat av: Banana

Vad fint skrivet :)

2009-07-27 @ 14:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback