Kennelnamn

Det här med att starta en kennel är en tanke som jag leker med, vet inte på allvar hur jag skulle känna om det, men en sak kan jag konstatera och det att hunderiet aldrig kommer att ta slut. Så varför inte sätta ett namn på verksamheten oavsett hur den ser ut!
Så nu har vi en liten omröstning och jag skulle vara mycket tacksam om "alla" som läser min blogg (även om ni inte är så många) säger vad de tycker. Detta är kennelnamnen jag funderar på och frågan är hur de ska rankas:

Kattis
Vovos
Gosets
Woobies
(= A term of endearment (like "baby); someone who is so cute/sad/adorable you want to hug and comfort them.) 
Big crushs

Let´s hear it!!!

Kommentarer
Postat av: Anna J

Ja, du borde ju veta att jag gillar Woobies ;) Puss!

2009-07-05 @ 22:10:30
Postat av: Veronica

woobies, helt klart!

Postat av: Linda N

håller med alla andra att woobies helt klart alltså =)

2009-07-06 @ 11:42:45
Postat av: Anna & Sigge

Måste hålla med de andra. Woobies är ju ett toppen namn. Det har en betydelse som passar och dessutom ett namn man lägger på minnet :)

2009-07-06 @ 12:38:19
Postat av: Helena

Hej!



Tittar in! Tycker Big Crushs skulle bli bra!

/Helena

2009-07-07 @ 11:32:49
URL: http://helena.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback