Semesterplaner

Eller ja, semester och semester......obetald ledighet kallas det kanske lite mer korrekt......Men ledig i hela två veckor ska jag vara i vilket fall som helst!
Men nu i sommar har jag väl lite aktiviteter som jag ska satsa på att de blir av:

21/7 Hade jag tänkt ta med mig någon (Anna, pappa eller någon annan som har tid och vill) och kika på Stockholmsgatorna i Solberg.
29/7 Hade jag och Anna tänkt åka till Junsele djurpark och (citat Anna J) "Klappa de vita tigrarna".=)
2/8 Åker jag och mamma till Svenstavik på hundutställning och kommer förhoppningsvis hem med en champion.
8/8 Sitter jag och Anna på gräset vid Parken I SOLEN......och lyssnar på Tomas Ledin
9/8 Åker jag och älsket på Nolia
15/8 Jobbar jag min sista dag för i sommar, Jag och älsket åker på semester först till Dorotea och sedan till Östersund! *****LÄNGTAR!!!!*****

men just nu ska jag sluta drömma, äta upp min lunch och sedan rasta grabbarna en sista gång innan jag ska trampa iväg till det sjuka huset!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback