Smärta, djupa smärta....

Nu har jag ett litet uppdrag till dig för att du ska kunna sätta sig in i min situation på ett adekvat sätt:
1. gå till din soffa och sätt dig ner
2. försök nu att resa dig upp UTAN att hälarna ska nudda marken och med rak rygg samt inbilla dig smärta i sätesmusklerna.
3. Ge upp och kom tillbaka till datorn.....
Ja, vad tyckte du om det?
Så har jag det och det beroende på att smärtan sitter i hälarna (variant: jag-har-en-spik-i-foten), rumpans muskler som strålar mot utsidan på låren samt ryggen är lite stel.
STACKARS MIG!!!!!

Idag ska jag börja jobbet med min nya layout, kom gärna med tips om hur man får till saker som kan vara kul! Jag kan INGENTING! Gärna om ni har någon sida att tipsa om! :D

Grattis Anna Å på stora dagen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback