Staketbygge del 2

Nu har jag och han-jag-delar-säng-med varit på Granngården och på Byggmax och inhandlat diverse material.
På Granngården blev det 40 st stolpar i dimensionen 1,5 m x 60 mm i diameter.
På Byggmax blev det 20 liter röd "slamfärg" (typ faluröd) och 1 st penselset.
Så nu har jag lite att pyssla med! Stolparna ska målas, ner i marken och sedan ska resten göras.

En sak till som är planerat är ett svetsnät på baksidan av staketet för att förhindra rymningsförsök av mindre hundar.....(läs: Dexter)

Men nu ska jag äta middag, tycka lite synd om mig själv (har ont i halsen) och sedan ska jag sätta igång!

puss

Kommentarer
Postat av: Banana

Det kommer att bli såååååååå fint :) Puss!

2009-07-31 @ 20:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback