En dag i solen....nästan!

Idag har jag och Anna vart på Ulvön och snurrat runt lite. Båtturen dit var kall och blåsig med lite inslag av trängsel.....Anna frös nästan ihjäl!
Här synes unga fröken Joald med bästa VINTER-fleecejackan på......i solen!

Här har ni lite bilder från när vi kom iland och strosade runt på ön:

fr vä: 1. Sommarfin Anna, 2. klocktornet vid kapellet, 3. ett hus som det antagligen spökar i....eller?, 4. ljuskronan i kapellet. 5. fiskenät, 6. Syrener i massor fanns påp hela ön! 7. en rolig vädersten, 8. nya finporslinet fann vi på hembygdsgården! 9. Många av stugorna hade vackra grindar, så jag ska visa Jonas att en sån vill jag också ha! :D Sist har vi lite blader!

Men nu kan jag åtminstone säga att jag varit där! Nästa resa så hoppar vi av på Trysunda.

puss och gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback