En hård helg....

Ja det ska gudarna veta att det varit. Jag har sovit lite, klivit upp tidigt och varit i farten hela dagarna. Idag har jag och Anna, förutom att varit på ännu en utställning, vart på IKEA och shoppat lite. Jag inhandlade ett skrivbord som kommer att tjäna som scrapbooking-/pluggbord beroende på säsong. Men hemskt bra vart det iaf!
Eller hur? Hyllan hade jag sedan tidigare och skrivbordet köpte jag idag. Den vackra orkideén fick jag av världens bästa Linda när jag fyllde år! :D

Men NU ska jag hoppa mig i säng efter att jag uppdaterat hemsidan lite! :D
www.kattisojonas.dinstudio.se

puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

åh det där ser ju väldigt nice ut i hemmet. :)



Va synd att det var utställning just den helgen :( vi är i Dorotea till helgen nämligen. Annars hade det ju varit trevligt att träffas! Så hade ni fått träffa Rutan! :) Jaja, vi ses ju typ snart. ;)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback