*pust*

Nu känns det äntligen som att tillvaron landade lite för mig. Studenthelgen är över och allt som följde med den och så är Vännäs-utställningen överstökad också. Nu är det bara resten av sommaren kvar. Helgen har vart jättekul, alltid roligt att få träffa alla de sina.
Pappa och Carina, Purre och Magda (farbror med sambo) och Karrå bodde hos mig i helgen. Jag och Jonas sov i husvagnen! :D Karin var jättefin på studenten och balen men jag var ju i Vännäs när det senare hölls så jag har bara sett kort....men fin var hon:
...............................

Mamma fick hem sin nya valp i helgen också, från Tyskland. En mycket charmant liten herre som verkar besitta det inre lugnet. Bilder kommer nog inom kort!

Helgen spenderades, som sagt, i Vännäs på hundutställning. Rapport:
I lördags var det uppehåll och perfekt hundväder... vi människor höll dock på att frysa häcken av oss. Dexter var en av två hundar som fick en 1:a (14 anmälda) och vidare CK, CERT och i och med det CHAMPIONAT.....sweet!!! Så Dexter är alltså nu Svensk Utställnings CHampion! Calle fick en slät 1:a och inget mer!
(Om jag ska spekulera i vad alla tvåor berodde på så är det väl att domaren var från Australien och jag tror inte han fattade reglerna för svenska utställningar.....eller så ser Dexter ut som australiensiska heelers)
I söndags fick Dexter en slät etta och Calle fick 1:a med CK. Men men, inget kunde ju toppa lördagen den helgen i vilket fall!

IDAG ÄR DET MAMMAS DAG!
Ja, idag fyller lilla mammsen år! 25 år......igen!
GRATTIS!!!!!

Nu ska jag ut med lite hundar, börja röja i husvagnen och sedan är det bara Domsjö och tårta som gäller !:D

puss

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ojojoj, har Karin blivit så stor!?! Herreminje! Hur gammal e då du å ja?! Puss å Kram!

2009-06-17 @ 21:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback