Snart.....så nära nu!!

I can almost taste it.....sommarlovet menar jag. Idag har vi haft sista "skolarbetet" innan tentan och på torsdag när tentan är bortgjord är det bara sommar, sol och........eller.....njaa kanske inte då. Jag smög även förbi Susanne idag när vi vart på KTC och fick schemat inför sommarens jobb. Mycket jobb blir det.
Men nu ska jag börja sommaren med att vara ledig en vecka!

Nu är det ett faktum att jag måste köpa Haloumi (vet inte hur det stavas) tills på fredag. Litar på dig Jenny! Och att inte Jennys lilla Rut smakade sött är en gåta för mig! Se själva vad hon ser ut att smaka: http://vardagarmedjenny.blogg.se/index.html

Nu ska jag råplugga lite innan älsket kommer hem!

puss påer

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haloumi e helt suveränt gott! Gärna grillad!!! =)

2009-06-04 @ 08:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback