2 veckor, 2 dagar och 18 timmar.

Nej, jag har fortfarande inte slutat räkna tid sedan jag tog en snus sist. Det är hårt! Men det går faktiskt jättebra och nu känns det som om jag klarat mig så länge att det är för sent att vända tillbaka!
Jag bakar bullar istället!

Idag kommer Anna, från Leding, med lilla Sigge (börjar bli många Anna nu) och ska träna utställning och förhoppningsvis fika lite också!
Jag ska räkna lite på läkemedelsräkningen och hoppas att det går bra med alla dessa tentor som är. Imorgon har vi en hemtenta i microbiologi, den är jag inte så hemskt orolig för. Men det är väl då det brukar gå åt skogen,,,,eller?

Ikväll kommer Saffran som ska vara här hela helgen, hennes familj ska på hockeycup så då får hon vara här! Det ska nog gå bra, men jag undrar lite på vart hennes löp har tagit vägen! :S
Hon skulle ju börja löpa i samma veva som hon blev sjuk, men hon verkar ju inte bara ha skjutit på det utan hoppat över helt! :) Ja, hundkroppen är väl fantastisk, hur den anpassar sig!

Vi var ju till veterinären med lilleman, Dexter, och skulle se hur de små simmarna såg ut! Meeen han behagade inte släppa till, veterinären var väl inte intressant nog. Så nu väntar vi in Sara hemma hos mamma, hon ska snart löpa och då ska hon få följa till vet. med Dexter när hon är i höglöpen! Vi får hoppas det går bra då!!
Jag tror ju fortfarande att han saknar den könsdrift som gör att de fixar en parning och tycker inte att det spelar någon roll hur spermierna rör sig. JAG skulle inte para med honom! Varför föra vidare gener som inte kan fortplanta sig utan hjälp?! Då är vi snart i samma sits med Heelern som med de raser som inte kan förlösas på annat sätt än kejsarsnitt. SKK har ju bestämmelser som säger att man ska värna om den naturliga fortplantningsförmågan och att använda en hane som Dexter är väl inte att göra det! Eller?

Nu ska jag dammsuga lite och städa toan, så det ser lite vettigt ut när Anna och Sigge kommer!
Ha en bra dag!
Kram

Elvis solbadare!
Elvis ligger och njuter av vårsolen som skiner in genom köksfönstret!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag hittat till din blogg också :) Tack för en mycket trevlig dag med gott fika och trevligt sällskap. Ser fram emot våren nu så vi kan komma igång och träna :)



//Anna

2009-03-05 @ 19:48:03
Postat av: Anna & Sigge

Nu har jag hittat till din blogg också :) Tack för en mycket trevlig dag med gott fika och trevligt sällskap. Ser fram emot våren nu så vi kan komma igång och träna :)



//Anna

2009-03-05 @ 19:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback