3 veckor, 1 dygn och 2 timmar

And still going strong!
Problemet är nu bara att sluta med Onico också, och det är ju inte så lätt. Jag vidhåller fortfarande att det är själva vanan som är svår att bli av med inte nikotinbegäret. Nu går det väl kanske 3/4 dosa om dagen med Onico och målet är att få ner, även det, till NOLL!


Idag har vi varit på KTC på sjukhuset och lärt oss venprovtagning, på plastarmar. Inte alls verklighetstroget! Men det är klart att man måste ju börja någonstans. Anna-panna var jätteduktig för att vara första-gångs-stickare. Hon är en pärla på det mesta!
Imorron ska vi samlas runt en dator och titta på en föreläsning som är inspelad och utlagd på Ping-pong.

Just nu tycker nog mina hundar att jag är hur trist som helst, händer ingenting och det är ju inte utan att det sticker till med dåligt samvete. Men på fredag eftermiddag ber jag vädergudarna om bra väder så vi kan träna i Leding!

Kikar lite på Gert Fylking och Robert Ashbergs resa från Ystad till Haparanda, ett steg i taget! :D Visst hänger man på när de kommer hit!? Jag och hundarna ska då med en bit, kan kanske inte svara för hur långt det blir men en bit iaf!
http://www.rixfm.com/?underpage=512.36403

Nu ska jag läsa lite Klinisk Kemi!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anna & Sigge

Roligt att få blanda det teoretiska med lite praktiskt :) Vi håller oxå tummarna för kanonväder på fredag. Det kommer bli jätteskoj :)



Ha det toppen.



//Anna

2009-03-10 @ 21:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback