Helg och semiledighet.

Jobbade igårkväll, hade jättekul! När jag går in extra såhär känner jag hur jag saknar jobbet med alla underbara människor. Både arbetskamrater och patienter! Jag kan nästan inte vänta tills jag är klar sjuksköterska och får gå ut i "verkligheten".
Idag är jag helt ledig så jag och Jonas ska snart ut till Skärpe där åkern väntar oss. Fast nog hade jag hoppats på bättre väder idag..... grått och disigt.
Insåg igår att jag inte har några rena kläder så det är panikartad tvättdag idag också!
Ikväll bjuder vi på tacos här i huset och det är Jonas mamma, pappa och bror som kommer. Micke och Karin kommer också eftersom att mamma jobbar kväll.
Nu ska jag kila ner i källaren en sväng!

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback