Home Sweet Home

Visst är det underbart att få åka iväg sådär och bara vara! Men det är minst lika skönt att komma hem igen till det som är vårt! Hundarna visste inte till sig av lycka när vi hämtade dem i Skärpe och jag kände på precis samma sätt. Oftast när vi är "ute och åker" så är de ju med eftersom det rör sig om en utställning eller så!

Vi hade det hur skönt som helst i Sundsvall i helgen, på lördagen var vi på Motormässan i Nordichallen och på söndag var vi på Ikea och MediaMarkt innan vi åkte hem. På MediaMarkt blev det en ny kamera, en digital systemkamera som vi lekte med hela dagen igår!

Zazza-brazza

Men nu ska jag sätta mig vid köksbordet och plugga häcken av mig! Har mycket som ska göras innan onsdag när det är tenta!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback