Sammanfattning av helgen

Till att börja med vill jag att alla ska uppmärksamma klockslaget som detta inlägg är postat på..............så, och nu hoppas jag att fler än jag är imponerade att JAG är uppe vid denna tiden på dygnet!
När vi var ut till Domsjö igår och åt middag så klagade Jonas på att han hela tiden var tvungen att säga att jag är duktig.....för det är jag ju.....men då försvarade mamma mig med att man nog måste få höra det! Och JA så är det! Men visst är det så att jag är HEMSKT duktig! ;)

I fredags var jag och pojkarna ute i Leding hos Anna, Amanda, Robin och Sigge för att träna lite. Anna hade lagat lunch och det var hur mysigt som helst. Hundarna var ute och sprang lösa, och jag insåg att det är SÅ man ska bo, inte som jag bor nu. När jag kom hem och sa det till Jonas var det inte utan att han höll med.
Träningen iaf gick galant, Dexter var en stjärna och lärde sig hindrena superfort. Sedan fick jag tipset av Anna att jag var tvungen att få honom att jobba längre från mig, så det ska vi arbeta på nu. Sedan så har vi börjat få lite bakslag, precis de vi väntat på, och jag kämpar hårt med att behålla tålamodet när han bara skiter i mig! Men jag vet ju att det lönar sig i slutet!

Igår gjorde vi inte så himla mycket här på Ängsvägen, tittade på Mia och Klara på web-TV (
http://svtplay.se/sok?cs,s,1,mia+och+klara,sample/ps,s,1,mia+och+klara,full ) som jag tycker alla människor ska unna sig! ;) Och sedan tog vi hundarna och gick till Skärpe, där ingen var hemma. Så då gick vi till Torgny och Anette, Jonas kusin, och fick kaffe. Sedan åkte vi till Domsjö och vart bjudna på god mat hos mamma.

Nu, för en timme sedan, skjutsade jag Jonas till Skärpe för han och svärfar ska till Norge och hämta nåt släp som Jonas chef har köpt. Och de ska ju inte direkt rätt över heller utan till Bergen alltså runt Oslo. Bara att hålla tummarna att det går bra. Vi var ut till Jonas chef igår och hans tjej frågade hur det kändes att skicka iväg honom såhär. Jaa, vad ska man svara? Inte känns det bra heller, men vad gör man!?
Nej Jonas att en duktig chaufför och kommer att ta det lugnt så det går nog bra! Men det är långt bort!

Nu ska jag dricka upp mitt te och se de sista avsnitten av Mia och Klara!
Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback