Årets varmaste dag?

Ja det måste det väl ha varit idag! När jag åkte ut till Hornön och Anna med familj visade mätaren i bilen på +24 grader och det är varmt! Så idag kände jag väl för första gången att det är sommar, på riktigt! Känns ju bra eftersom jag gör sista tentan på torsdag och sedan är jag ledig i 1,5 veckor innan jobbet börjar!

Veronica: som svar på frågan är det SJÄLVKLART att jag kommer förbi och även om jag inte skulle (nu tror jag att det blir så att jag åker dit) så kommer jag till dorro iaf! Jag har ledigt nästan hela den veckan så det skulle ju vara dumt om jag inte kom mig iväg för sedan jobbar jag resten av sommaren!

Ikväll har jag och Calle vart ute och jobbat lite med kärran, bilder kommer sedan! Calle är så duktig och jag tror till och med att han tycker att det är ganska kul!

På fredag har jag grillkalas här hemma med min klass, får väl se vilka som kommer med nog tror jag att det blir ett tiotal personer! SKa blir trevligt hur som helst! Dricka lite vin och grilla = må gott! SEN är det sommarlov på riktigt!

Men nu ska jag glida in i duschen och sedan isäng!

puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja visst har det vart underbart väder!!! :) Jag har nyss lärt mig grilla halloumiost fy fan va gott de är!



Jag har slickat på Rut... det var inte sött det smakade kan jag lova... hårigt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback