Brinn, brasa, brinn!

Tyvärr fick jag ingen bild på elden igår eftersom vi kom på halvvägs dit att kameran låg hemma! Men den var jättefin. Två små killar kom fram (vid två tillfällen) och sa: "Heeej, vad heter hunden? Det är min storebror som tänt på!" Så VEM som egentligen tänt på eller om dessa två var bröder och det rörde sig om samma storebror, det förtällde inte historien!
Skönt är det att vara hemma iaf, kan trösta alla med att veckan BLEV bättre, trots den usla starten!
Idag ska jag, Jonas och Fredrik åka till Åhléns-garaget här i stan och kika på alla fina bilar som ställs ut där!
Puss

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag var precis in och kikade på en blogg som ligger på topplistan här och hoppas innerligt att det antingen är ett skämt, att hon gör en karikatyr på unga tjejer idag......För det första låter det hjärndött när hon pratar, hon är ORANGE i hudtonen (pssst. det ser INTE fräscht ut) och sedan ser det ut som de har målat läpparna med Idomin.....och missat!! Är det såhär tjejer "ska" se ut idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback