Låååånga promenader blir det....

Vet inte hur det kan komma sig, men vissa perioder kan jag vara ute och promenera hur långe som helst. Kanske är det så att jag just nu försöker smita undan att göra skolarbete eller....? JA man vet inte!
Jag och Anna var på stan idag och jag inhandlade nya walking-skor på Íntersport för 370:- och så var jag ute i dem i 1,5 timmar ikväll............................kaaaanske inte mitt smartaste drag. Jag tror inte jag behöver underrätta alla vad som händer när man gör så........men bara för att alla ska vara på banan så har jag rejält med skavsår. :S

Har börjat fundera lite på 10-års jubileumet (som btw INTE känns bättre, jag känner mig fortfarande som 100 +) men jag vet inte om jag är så sugen på att åka på det.....vet inte om jag känner att jag saknar någon eller vill träffa någon. De jag riktigt kan längta efter träffar jag ju lite nu och då iaf. Kanske åker jag dit mest för att jag är nyfiken på hur alla har det och vad de gör. Får se hur jag gör!

Nu ska jag hoppa i duschen för jag fick inte bara skavsår av promenaden, även en lite otrevlig aura

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du kan väl titta in i Lavsjön OM du åker på 10-års, snälla?! KRAM!

2009-05-29 @ 23:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback