Struldag!

Men herregud vilken helvetespraktik det här blir, bara värre och värre.
Imorse vid 7-tiden låg jag i sängen och njöt av att få vara hemma, funderade lite på vad jag skulle göra av min dag, då ringde telefonen....det var min handledare som upplyste mig om att jag hade halvtidbedömning klockan 11. Tanken var att jag skulle åka med Erina vid 9-10 men nu fick jag istället kasta mig upp ur sängen, försöka få tag på min lärare som visste om möjligt ännu mindre än mig. Sedan trodde jag att jag skulle hinna om jag åkte med Erina, klockan 9.00 insåg jag att det inte funkade. Ringde till Jonas och frågade om jag fick låna hans bil, han kom och hämtade mig och sedan ska jag bara säga att jag tackade för att ingen polis hade fartkoll efter vägen! Men jag kom fram tio i 11.....så jag hann.....och bedömningen gick bara bra! Men jag fattar inte hur det kan bli såhär, jag brukar ju ha stenkoll på läget! Men nu är jag iaf säker på att jag får vara hemma tills onsdagmorron när jag ska åka med Sara.

Jag och Jonas var ju på stan igår och köpte en skrinda till Calle, tanken är att vi ska kunna gå och handla med honom i sommar, kanske även dra hem hundmaten! Den är jättefin i trä med täckta gavlar! (Bild kommer inom kort!) Idag var jag på färgmagasinet och inhandlade svart lackfärg som ska utgöra grunden på den! Sedan ska det pyntas lite!
Nu ska hundarna få sig en promp och sedan ska jag kurera mig lite!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback