Synd om mig är det.....

Sitter just nu vid köksbordet i världens tråkigaste lägenhet, vid världens segaste dator och göra ständiga försök att hosta lungorna ur kroppen. Nu har jag kommit till det stadie i förkylningen där jag hostar på dagen, hostar på natten och i princip varenda gång jag tar ett lite djupare andetag. Och det är även nu jag tycker som allra mest synd om mig själv! Och så har jag ingen här att klaga till! :(
Nej men nu har jag ju fått gnällt av mig lite iaf! Borsta tänderna och så hoppa i säng så kanske man får sova några timmar innan det sätter igång. Jobbar kväll imorron så det är lite sovmorron.......börjar 13.30.....hehe, "lite" sovmorron. Meeen eftersom jag inte kan sova eftersom jag hostar så blir det ingen skön sovmorron för mig! *snyft* Är det någon som lider lite med mig? Nån?
Nu har jag iaf bara fyra pass och fem dagar kvar, på fredag kommer jag hem till underbara Ö-vik och kommer nog inte åka, frivilligt, till Sollefteå igen på en lååååång tid! Fast nog är Sollefteå bra ändå, typ! Påminner lite om en blandning mellan Ö-vik och Dorotea, eller så.

pussen och kramen!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag tycker synd om dej, om du tycker lite synd om mej?? Jag har det ungefär likadant å så har det varit i en vecka nu... Va synd det är om oss!!! MASSA KRAMAR!!

2009-05-11 @ 22:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback