Underbara morgon....

Nu är jag på hemmaplan igen och det är underbart skönt! Jag kommer nog inte, frivilligt, åka hemifrån på länge nu. Och en sak kan jag säga: till Sollefteå kommer jag nog inte åka på ett tag heller!


Idag ska jag åka till Jäbostugan och hjälpa till på SSRK Ö-viks working test och jag ser det som en bra dag att umgås med lite folk man sällan träffar och vara ute i solen som faktiskt skiner idag. Jag är uppe helt själv eftersom klockan är 8.20 på en söndagmorgon, men solen skiner och fåglarna kvittrar. Hero tjatade till sig att gå ut, annars tyckte jag att han kunde hoppa lite på Jonas. Men nu har han vart ute och kissat av sig lite iaf.


Jag har nu en tuff tid framför mig med båda rapportskrivning, hundvakteri, valpning och dop. Men sedan, efter min födelsedag som sedan följs av Karins examen så blir det lugnt, med jobb och lata, lediga dagar.

ha en bra dag i solen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback