En fri kvinna

Igår gick den sista utställningen jag är med och arrangerar (på ett par år iaf) av stapeln med buller och bång. Jag tyckte att det flöt på otroligt bra och de enda klagomål vi fick handlade om att det var trångt i lokalen och det kan jag hålla med om. Jag är otroligt tacksam för alla människor som hjälp till och även över det faktum att det är slut nu!
Jag blev också erbjuden att komma till Bjästa och träna lydnad med Calle. "An offer I can't refuse!" Det är ju precis vad jag letat efter. Sedan är det start i december.

Idag ska jag och pojkarna först åka till Jossan och plocka stygnen på Scott (Jossans systers hund) och sedan drar vi vidare till Leding och Anna med två små flickor. Då kommer kameran med! :D Ikväll blir det färdigställande av case-arbeten till imorron.
Men NU ska jag lägga mig på sängen och slökolla på TV!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback