Snart onsdag

Dagen har gått i vänskapens tecken....men också slarvets! Jag och pojkarna åkte först till Jossan och tog stygnen på Scott.
Scott överlevde behandlingen med en sårad stolthet....

Sedan åkte vi vidare till Leding och hälsade på Anna, Åke och deras fina flickor Amanda och Molly.

En underbart ny liten Molly  och en minst lika underbar Amanda!
Och Dexter roar sig kungligt som synes med Sigge och Robin.

Tack så mycket för en mycket trevlig eftermiddag!


Lilla stortån vet jag inte ens om det ska visasa någon bild på men här kommer det iaf!
 OONNNTT!!!!

Och tänka sig att det är lååångt till onsdag, men nu håller vi tummarna för det första att det inte kommer mer snö....jag måste ju gå i foppisar. Och sedan att de faktiskt åtgärdar detta nu på onsdag och inte skickar hem mig med antibiotika!

Imorron är det case-seminarie och jag har nog aldrig försummat ett arbete så mycket som nu! Jag skulle egentligen behöva vara ledig i någon vecka nu! Men det är snart jullov så då får jag vila! eller nåt......

puss och kram på er!


Kommentarer
Postat av: Ledingsborna :)

Vilka fina bilder du tog på brudarna bus och grabbarna grus :) Trevligt å surra lite. Kram kram

2009-11-13 @ 15:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback