Operation sista veckan

Nu är vi inne på sista rycket på praktiken. Jag gör måndagkväll på avdelningen och sedan ska jag vara tis, ons, tors på operation. Var med på min första operation igår: så himla intressant!! Och fler lär det bli!

Jag och Calle kämpar på med lydnaden. Vi har bättre och sämre dagar men jag går alltid av lydnadsplanen (a.k.a fotbollsplanen här borta) och känner mig så nöjd att jag får vara matte till Calle! Så nu funderar jag på om vi ska våga starta på vårt första prov i Kramfors i november eller om vi ska fega ur då med. Vi får se!

Egentligen skulle jag ha varit på föreläsning med Ingrid Tapper idag men jag känner mig inte riktigt på topp. Vaknade vid 3.30 och kände ett välbekant illamående, när jag klev upp så forsade blodet ur näsan så det vart toa med både kräk och näsblod. Har man det lätt eller? Så jag har kojdag idag och hoppas att det inte är magsjuka utan bara dålig kost eller så.

I helgen är vi Saffran-vakt, skönt att vara hundvakt till en hund som är lika mycket inbodd här som hemma hos sig. Hon är bara! Men pojkarna blev så glada så de inte visste var de skulle göra av sig när hon kom! :D 

Nu ska jag krypa ner i lilla soffan och ha en kojdag. Väntar att älskling ska vakna. Han har jobbat så hårt i veckan och så kör han dessutom taxi i helgen så han jobbar 21-04....så han sover! 

puss 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hello! Jag har fått låna boken av Marianne, men tack iaf! du e så snäll! Saknar dej massor!! KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback