VFU och nya ansikten

Ja nu har praktiken dragit igång och jag är på kirurgavdelningen på sjukhuset. Jättespännande och roligt men lite jobbigt med alla nya ansikten som jag träffar varje dag. Har liiiite fullt i min "ansiktsbank"! Och då är det personalen jag menar inte patienterna....
Men hittills har jag trivts jättebra och tycker verkligen att jag fått en superbra handledare så jag hoppas det går bra hela vägen. Det känns som om jag verkligen får en chans att utveckla de sidor jag inte har på topp. Känns lite tungt bara, som vanligt, att sätta igång med ett arbete också inte bara få fokusera på det praktiska! Men jag tror att det kommer gå bra!

Idag är jag ledig och ska snart gå och hämta lilla syster och sedan ska jag, Karin och Anna J åka på granngården och kanske på Reginas. Jag funderar lite på om jag ska åka på Rusta och köpa en gitarr....eller åtminstone kolla vad det är för en de har där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback